fbpx

Principi Hrono ishrane

Prateći rad stručnjaka iz oblasti hrono ishrane, ističemo dva pristupa koja su danas popularna i daju efikasne rezultate u pogledu unapređenja zdravlja i mršavljenja. Pored programa koji je razvio dr.Alan Delabo, koji ističe da se hrono ishrana oslanja na normalno funkcionisanje ljudskog organizma, kao i na pravilno kombinovanje namirnica u određenim vremenskim intervalima u toku dana, u Srbiji je veoma popularan program Hrono ishrane dr. Ana Gifing, koji se u izvesnoj meri razlikuje od prethodnog. Princip dr.Ane Gifing, na samom startu, obuhvata period restrikcije gde se posebno vodi računa o kombinovanju određenih vrsta namirnica za svaki obrok u toku dana i koji sadrži listu zabranjenih namirnica u minimalnom trajanju od 28 dana u cilju postizanja željenih rezultata u određenom vremenskom periodu. U pomenutom periodu restrikcije, pored ostalog, nije dozvoljena upotreba određenih vrsta brašna za pripremanje hleba, zbog većeg glikemijskog indeksa koje pojedine žitarice sadrže. Imajući u vidu zahteve tržišta napravili smo gotove mešavine od 100% prirodnih sastojaka, koje odgovaraju potrebama hrono ishrane u restrikciji, odnosno ne sadrže pšenično brašno i kvasac, niti veštačke aditive, boje i arome, a imaju pun ukus i bogatu hranljivu vrednost.