Top 5 saveta za zdravu i vitku liniju svake žene

Ponekad termin zdrava ishrana može da zbuni čoveka, jer se trendovi često menjaju. Nekad su, recimo, masti smatrane lošima, da bi sada postale poželjne u ishrani. Ipak, postoji 5 pravila koje većina nutricionista sledi i preporučuje.

Ne preskačite obroke

Umesto da preskačete obroke, birajte zdrave namirnice. Za doručak ne morate jesti pecivo iz pekare, umesto toga možete pripremiti salatu sa kuvanim pilećim fileom, krastavcima, pavlakom i malo Mediteranskog začina.

Jedite žitarice od celog zrna

Osnova zdrave ishrane su vlakna, žitarice i semenke. Pažljivo birajte proizvode jer je mnogo onih na kojima piše integralno, a u sebi sadrže ogromne količine šećera. Naše mešavine brašna od celog zrna su potpuno prirodne, beskvasne i bez veštačkih aditiva. Odličan su izbor za kako za hleb, tako i za domaće slane i slatke integralne keksiće koje možete poneti sa sobom kao užinu, i za razna druga testa.

Pijte vode

Ljudsko telo sačinjeno je od čak 70% vode. Vrlo je važno redovno unositi dovoljne količine ovog nezamenljivog napitka. Minimum je 2 litara dnevno za one koji ne obavljaju teške fizičke poslove.

Idealne porcije

Velika većina ljudi jede više nego što im je potrebno. Razlozi tome su različiti, stres, preskakanje obroka, obedovanje nabrzaka, odsustvo misli u trenutku obedovanja… Šta god da je u pitanju, treba imati na umu da dovoljna količin hrane za jedan obrok jedne odrasle osobe staje u jednu šaku. Setite se toga kada sledeći put sipate obrok u tanjir.

Fizička aktivnost

Plivanje, trčanje, vožnja bicikle, šetnja psa – bilo koja aktivnost koja vas pokreće. Bitno je da je redovno, svakodnevno i idealno u trajanju od 30 – 45 minuta.

I da zaključimo. Zdravlje se planira i u njega se ulaže. Gde god da idete, ne zaboravite da sa sobom ponesete vodu i zdravu užinu. Bilo da je užina jabuka ili domaći keks, sendvič, mafin od naših integralnih mešavina brašna. Takođe, razmislite da li do tamo kuda idete možete prošetati ili otići biciklom.

Recept za zdrav i ukusan domaći keks